måndag 17 augusti 2009

Ibland händer det!

Kan ni tänka er. Besöket hos tandläkaren gick på endast 755 kr!!! Han, Mikael Girland ville inte att jag skulle lägga ut så mycket pengar på den tanden för den ser ut att kunna bli tråkig i framtiden, de ser ut som det är en infektion under tanden. Men hur gör jag för o bli av med den då frågade jag. De går inte fick jag till svar... Trist.

Idag har jag fått ett ryck och bestämt mig för att byta bil. Eftersom inte Anders engagerar sig och har den finare av våra bilar så har JAG bestämt mig för att byta upp våran gamla skruttiga Ford Focus, inte så gammal, en -01:a. Men jag har fastnat för Volvo V50 så idag ringde jag pappa och bad honom följa med o kolla lite bilar. Det gäller ju en del pengar men vi får se vad det blir av det. Jag kan ta egna beslut, kvinnor kan också byta bil!

1 kommentar: