onsdag 26 augusti 2009

Just nu jobbar jag MASSOR, provkör bilar

Just nu jobbar jag MASSOR, provkör bilar(ska byta), förhandlar med bilhandlare( går väl halvbra) planerar 4-årskalas, städar, tvättar, o försöker åtminstone hinna med o natta barnen. Min fritid består av en timma på morgonen o ca tre timmar på kvällen om jag lägger mig kl.10. Det är tufft med heltid ( plus lite till...)! Hur orkar ni alla småbarnsmammor? De känns som mina Struma-vården ligger nånstans på 200! Men jag trivs o hoppas kunna jobba mindre sen... De skrämmande är dom säger att det är LUGNT nu, o det är skrämmande OCH spännande att jag har så mycket kvar att lära inom socialtjänsten. En glad nyhet är att mina cellprov nu visar sig vara normala. Fasen va livet rullar på, härligt men lite slitigt. Intalar mig att det är så en period nu innan allt blir vardag med jobb, läxor med evelina o allt omkring. Nu ska jag sova för nu tappar jag nästan mobilen när jag skriver... Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar