fredag 21 augusti 2009

Halvfart.

Har haft jätteont i magen i natt. De brukar jag inte ha. Jag stannade hemma från jobbet för jag trodde jag hade fått maginfluensa. Men idag har de varit ganska bra så jag har putsat fönster och tagit en sväng på cykeln. Jag hittade en kasse kantareller! Alltså plockade en kasse full med kantareller, skogens guld. Tycker om att plocka, tycker dock inte så mycket om att äta dom, föredrar champisar.

Men det är något som inte känns bra. Jag har en oro i mig och jag kan inte förstå varför... Jo kanske har jag mina aningar men dom kan jag inte skriva om här. Men det är väl så att många bäckar små blir till en stor å...

På tal om annat... Min kusin Jenny gör väldigt snygga smycken, ett otroligt jobb från början till slut. Hennes hemsida finns HÄR.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med godis och te. Trevlig helg! DET ska jag ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar