fredag 14 augusti 2009

Vi har haft en härlig kväll o ätit kräft

Vi har haft en härlig kväll o ätit kräftor o skrattat så magen värker. Dagen har varit väldigt intensiv o när jag hade bestämt mig för att sluta jobba fick jag åka med evelina till VC för hon hade blod i urinen o jätteont. Egentligen är hon hos sin pappa men mår hon inte bra kommer jag på stört oavsett o evelina har lättare att ty sig till mamma, ett vanligt fenomen tror jag.
Imorgon ska vi ut med marina o ronny o paddla kanot, de va meningen vi skulle sova i tält men de blir en dagstur med vuxen-kvalité-tid. De ska bli väldigt mysigt o roligt. Nu ska jag sova. Jämte mig i sängen ligger en liten prins o en stor som påminner mer om nån som varit på kräftskiva. Han ser ut att må så där... Men imorgon är det No Mercy, då ska vi paddla. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar