torsdag 20 augusti 2009

Trött.

Just nu bara T R Ö T T. Jag hinner inte riktigt med i det här tempot... Det tar lite tid att vänja sig och sortera vad som ska göras i rätt ordning osv... på jobbet alltså.

Jag ser fram emot helgen. Vi ska gå på ALV med familjen Davidsson, Marina har fixat fribiljetter till min stora glädje. När vi har varit där så fortsätter vi förmodligen mot mamma o pappas sommarstuga där vi ska fiska o ha de bra. Stackars mamma rymde fältet när jag förde det på tal. Det va absolut inte meningen... Nej nu är de dags o krypa till kojs. Godnatt hörrni.

2 kommentarer:

  1. Hej tack för på hälsningen:-)
    Gubben hade tyärr inte det dom sökte, Jag får svar i nästa vecka.....
    Hoppas ni får en underbar helg!
    / Monica

    SvaraRadera
  2. Hej Tinis jag var på alv igår med mina troll och det var toppen.. väldigt lite folk helt perfekt. kram cicci

    SvaraRadera