söndag 25 mars 2012

Brudklänning och andra bestyr.

Mina tankar upptas just nu av allt det som en blivande bruds tankar brukar upptas av.... om man tycker att det är viktigt med klänning, blommor och sånt. Det tycker jag. Ska nu i dagarna bestämma mig för en klänning och hade också gjort det. Men igårkväll letade jag runt och hittade en sida med de vackraste klänningarna till de vackraste priserna! Trodde det var något fel, men en fin brudklänning, då menar jag en riktigt fin och maffig klänning kan man få där för 1500 kr. Galet och det gjord allt ÄNNU svårare för mig men jag kommer bli nöjd, det vet jag. Jag vet vad jag INTE vill ha iallafall.
Här kommer ett par exempel på klänningar på denna sida, liknande klänningar brukar vara tredubbelt så dyra. Detta är ingen av de klänningar jag är intresserad av, jag har redan varit tårtbakelse på mitt förra bröllop ;-).
Ja o så var det ju detta med brudbukett, kyrkmusik, mat... och frisyrer och .... ja, mina tanklar just nu är upptagna av kärlek. Det blir inget stort bröllop, men det som blir vill jag ska vara genomtänkt för det här är ett minne med mannen jag planerar att älska och det har kännts rätt innan det ens började.
Jag ser fram emot dagen då vi är man och hustru och vi anländer till bröllopssviten. Jag och min blivande make, vi har valt bort festen för vi vill bara vara tillsammans den kvällen. Vart vi ska? Ja det får ni veta i ett annat inlägg. Men det kommer bli fint, underbart, härligt precis som vi vill ha det.

1 kommentar:

  1. Jo väldigt billiga för att vara brudklänningar..Gillade den beiga..Men om man inte är gräddbakelse vad är man då? Punk-kaka?;)

    SvaraRadera