lördag 17 mars 2012

Härliga helg.

En stressig vecka följd av en härlig helg.Igår kväll kom Sara och o Johan in en sväng och när de återvände till andra sidan gatan när jag brummat in till stan och hämtat tjejer efter bio (OCH för första gången fick skjutsa hem hennes pojkvän), då tog jag och Anders och delade på en falska rödvin och satt och snicksnackade vid köksbordet. Mycket mycket bättre än att fastan framför tv:n som brukar vara vanligare.

Idag åkte vi till Oskrshamn och badade och stannade givetvis vid Donken på vägen hem. Men fy farao va det tar på krafterna att göra sånt här, jag har verkligen lägre energinivå än förr men jag klistrar på smajlet och förösker vara här och nu. Det är ju som jag brukar säga dagar som denna som kidsen kommer minnas som lite extra bra.

Inatt ska jag och tjejerna sova hos mor och far och värma upp huset lite och vara sällskap åt katten. De är nämligen iväg en sväng på annat. Jag tror vi ska ladda upp med "tjej-filmer" och godis, MASOR av godis!

Denna vecka har jag verkligen fått mig en funderare och ett ok har lyfts från mina axlar. Något som hängt över mig och som jag tagit skulden för har jag nu släppt. Ibland måste man tänka till helt tvärtom och denna vecka behövde jag inte ens tänka för det blev så solklart av sig självt att det inte var bara hos mig ansvaret låg. Så nu kan jag kasta iväg det dåliga samvetet! Bock o tack!

Jag hoppas ni får en riktigt fin lördag mina vänner. Kram på er!

1 kommentar: