fredag 30 mars 2012

Smygfisar...

Jodå... jag har smygfisar som är inne och läser min blogg. Fina små fisar som inte luktar illa och som inte märks. Jag får veta det ibland sådär i förbifarten med kommentarer som "jo, jag läste ju det på din blogg". Men kom igen då Majsan o gänget! Nån gång kan ni väl fisa till så det luktar ordentligt, så jag vet att ni har varit här inne ;-)! Eller tryck iaf på Ogilla eller Gilla.
Imorgon ska jag på Takida med bla smygfisarna. Jag är lite orolig över hur det ska gå för min rygg blir värre och värre och idag har jag tagit tabletter vilket jag inte gör i första taget. Men det hjälper faktiskt inte alls så jag vet inte om jag måste åka in till VC och få något annat. Idag spred sig värken till "panikkotan" som Soovik (kiropratorn) kallar den, det innebär att jag får svårt/ont att andas när den börjar krångla. En av alla gånger har det hänt på jobbet, jag satt stel som en pinne i kontorsstolen med tårarna rinnandes och ropade på hjälp. En gång hände det inne på Albins och Anders fick hjälpa mig ut. Detta vill jag på alla sätt undvika. Vi får se när det går över och hur det går över. Det är ingen hit vill jag lova! Men frågar vi en av smygfisarna så vet hon PRECIS vad jag behöver! Ja vi får väl se om jag kan gå eller ej imorgon och av vilken anledning;-), hahaha!

Vi har också planer på att åka upp till Beviks imorgon och kolla på mc och framförallt mc-kläder, de har öppet hus med lite vettiga priser och jag ska känna lite på olika mc. Jag har ju inte en aning om vad för sorts mc jag vill ha, jag bara tror att jag vill ha en sporthoj. O tror det gör man i kyrkan! Nej vad jag svammlar, det är för att jag är trött och beror inte på nåt annat. Det starkaste jag druckit är Pepsicola.

Godnatt godnatt på er!

3 kommentarer:

  1. PS... Jag vet vad du behöver och det vet du också. Ses imorgon..

    SvaraRadera
  2. Jag vet också vad du behöver men det verkar som att Esmeralda och jag behöver tala om det för Anders:-)

    SvaraRadera