söndag 25 mars 2012

Nu är den beställd!

Japp klänningen är beställd. O vad fan hände? Det blev allt lite tårtbakelse ändå. Men den som vill se får ju komma till kyrkan och se den där :-). Den är ljuvlig.... så frågan är och min känsla är, HUR ska jag kunna "bära upp" den utan att det ser löjligt ut!? Inga problem säger Anders. Han har lärt sig bra vad som är läge att svara. Nästa sak att pricka av är en ring. Det ska man visst ha en också :-). O gissa vad, jag håller en mycket bra budget :-). Än så länge är det den där bröllopssviten som gör att det skramlat till i plånboken, men det kommer det förhoppningvis vara värt!

Jag sitter och kollar på 2012, det måste vara det sämsta valet av film för min del. Jag drömmer ju om domedagen och jordens undergång alltför ofta, senast i natt. Men jag hinner ju bli gift innan!!!

Felix är gnällig och hängig och risken är att han har fått uvi, det gör ont när han kissar och han har ont i magen. Vi får se hur det är imorgon. KRAM till er som gillar!!! Har sällan haft FEM gillningar och det gör mig glad att ni visar tecken på att finnas. Det gör att jag känner mig mer motiverad att blogga!

3 kommentarer:

  1. det blir nog bra med klänningen,lågbudget med ringen är ju att du tar en hönsring ,jag tror felix är lite gnällpg för han vill egentligen va hos mejoch snickra eller nåt annat hehe,har anders sållt toytan nu morfar

    SvaraRadera
  2. Tror du det är därför han är gnällig, ja jag vet inte. Jag förstår honom inte helt just nu! Han hade iaf inte ont på morgonen, hoppas det förblir så. Ja Anders sålde bilen igår till en tjomme som kom med tåg från sthm. Så nu har vi bara en bil ett tag :-)!

    SvaraRadera
  3. ok fick han vad han ville ha ochså,då är det ju perfekt,det är ingen som är dum vid honom så han får magverk därför,vad blir det sen för bil då

    SvaraRadera