söndag 4 mars 2012

Ja!!! Jag gjorde de!

Bilarna ser ut som om de är nya, vi tog varsin. Toyotan ska säljas, Anders vill byta ut den mot en slit o släng bil. Vet inte hur han tänker där och tänker inte lägga mig i det heller eftersom det är hans pengar.
Jag har även krattat lite och slängt massa skräp (?) som kommit fram när snön tinat upp. Tulpanerna har kommit upp, ska bli spännande att se mina fina Amsterdamtulpaner. Men det var också det enda som kommit upp. Inte ne snödroppe eller liknande så långt ögat kan nå.
O så har jag bakat en sockerkaka, en misslyckad men god sådan. Sist men inte minst har jag strykit och lagt in alla kläder. Nu ska jag borsta Sally och sen ska jag nog inte göre ett skit mer än att vänta in min "lilla" dotter som är hos sin pappa. Kanske skulle fixa nåt smarrigt. Chokladpudding? Funkar alltid :-). Här kommer första vårbilderna från 2012!

1 kommentar:

  1. har han lyckats skrapa knä och armbågar ,nu är det nog start på våren när han är ute och kör,hade jag vetat,så hade vi kört ut vår bil också,men den ska inte säljas,idag är det som mitt i vintern kallt och snö i luften.det är nog väl genomtänkt morfar

    SvaraRadera