måndag 26 mars 2012

Ghhaaa! Jag ändrade mig.

Som tur var gick det att klicka på en liten knapp så att jag kunde ångra köpet av klänning, jag vill inte va tårtbakelse. Jag blev förblindad av hur vacker klänningen var. Nu är jag tillbaka på klänning nr 1 som jag hade bestämt mig för på den billiga fina fina sajten. Den är enklare men ändock lika vacker. Phuu, nu känns det skönt. Nu när jag inte ska ha klänningen kan jag ju avslöja den här:

DEN ÄR SAGOLIK!!! Men lite för mycket tårta och prinsessa för mig.

Så här såg jag ut när jag var "tårta" för... ja jag vet i fasen hur många årsedan det är. Cirka 10 år o lite till.


Jag tänkte först sudda ut ansiktet på min dåvarande make, men va fasen. Det här var sanningen då och oj vad jag kände mig fin.

Nu ska jag ta fram kvällsmat och mysa med barnen!

2 kommentarer:

  1. Fast jag tycker att den gamla var mer bakelse än den du tittat på nu! Den tycker jag är precis gränsfallet och att den är ok, jättefin är den. Men det spelar ju ingen roll vad andra tycker, det är du som ska gifta dig, du som ska ha klänningen och jag litar fullständigt på att du väljer rätt klänning för dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Både den nya klänningen och den gamla var fin ju...;)

    SvaraRadera