söndag 4 mars 2012

Vasaloppet, än sen då?

Nej faktiskt så skiter jag fullständigt i det. Är så INTE intresserad av sport som man kan vara. Man måste inte vara intresserad även om man kan tycka att vissa tävlingar som Vasaloppet är traditionsbundet. Men nej tack, jag ska göra något mycket roligare. Jag ska dammsuga bilarna :-). O så ska jag ha mitt vanliga söndagsnöje, tvätthögarna.

Men just nu ligger jag ganska bra här i sängen, solen vill visst inte leta sig fram idag. Typiskt, jag som hade tänkt och fota de där blåsippeknopparna som någon hade sett. Jag tror inte att jag tidigare någonsin har varit så sen ut med att börja greja i trädgården. Rensa vissna buskar, kratta lite löv osv... Näe, jag har ingen lust alls. Men det blir vår i år också, det är bara till o ha tålamod.

Trevlig söndag!

2 kommentarer:

  1. vasaloppet var spännande och så jädra trött jag blev,men brink tog det igen jippi,ett stort grattis till honom,vänta de anders skulle komma och sänka fjädern men får bli en annan dag.i morron måndag bar slit och släp morfar

    SvaraRadera
  2. Vi har styrt för fullt här, bilarna är som nya o så har jag röjt lite i trädgården. Nu blir de pommes o korv! Uuuu så gutt!

    SvaraRadera