måndag 12 mars 2012

Love is in the air.




ÄNTLIGEN.

7 kommentarer:

  1. Ja, kärlek i luften när det är vår men undrar bara, hur gick det med svaret på frieriet?:) Ingen uppdatering på det:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du anonyma som undrar hur det gick med frieriet :-). Den som lever får se om det blir i år eller kanske mer troligt om tio år :-)! My lips are sealed!

      Radera
  2. Åh! du fick med biet också ju!! Så fina!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, den lille rackaren kom o satte sig så lägligt så. O de satt på hela mig också kan jag säga, de hade vårkänslor kan man säga.

      Radera
  3. Vilka vackra bilder!! :-) vill du fortfarande fota min lilla kille bland vitsippor när de blir så där vackert vitt? KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst vill jag det Mel, men jag kan inte lova att de blir bra. Porträtt som sagt är svårt och jag har inte så mkt utrustning. Men vi tar lite vanliga mamma-son-mys-bilder och bara bilder på den lille godingen! Va roligt!

      Radera
    2. Vad kul! Vi får höras av när de börjar närma sig =)

      Radera