måndag 31 maj 2010

Ja så va de dags igen...

TANDVÄRK!!!
Har inte sovit många timmar inatt. Jag har haft tandvärk så klart. O inte hittade jag några värktabletter igår kväll men jag hoppades somna ifrån eländet. Jo de va nog troligt...

 Till slut när jag till och med hade drömt om att jag va hos tandläkaren så dundrade jag upp på lilla toaletten och rev i skåpet. Åhhh KÄRLEK när jag där hittade en ask panodil. Vilken underbar känsla det är när man känner att smärtan avtar. Så halva natten har väl varit skaplig.
En akuttid väntar på mig kl.11.30. Tandläkarhuset och Mikael med C/o är underbara och har inte en enda gång nekat mig att komma samma dag. Det är värt pengarna att dom kanske är lite dyrare som påstås.

O Felix är förkyld och jag tror han har lite feber så han är hemma från dagis, han ligger o kollar Pippi Långstrump just nu. O jag är också förkyld så det finns ju en risk/chans att det är bihålorna som gör att jag har tandvärk. Men det ska jag utesluta innan jag utsätter mig för en sån här natt igen.

3 kommentarer:

  1. Håller med tandläkarhuset är kanon! =) Går själv dit, har värsta tandläkarskräcken men de är så snälla och goa där så det brukar gå fin fint!
    Hoppas du får ordning på din tand Tina.
    Ha det bra!! //mel

    SvaraRadera
  2. Åh! Stackare. Vare sig det är bihålerna eller tänderna så tycker jag jättesynd om dig. Hoppas det löser sig och du får sova gott nästa natt.
    Kram!
    Sindelkvinnan

    SvaraRadera
  3. Tack ska ni ha. Jag får ordning på tänderna, men för de mesta tillfälligt. Jag har väldigt bråkiga tänder... Jag börjar vänja mig och är tacksam att vi faktiskt har ganska bra tandvård i sverige och att jag har råd med den. Ibland får man tänka att allt är relativt.

    SvaraRadera