onsdag 12 maj 2010

Tsssdaaa...

...ny dag nya möjligheter. Tänker positivt och fokuserar på bra saker, det hjälper helt klart. Bestämmer jag mig för att inte gräva ner mig och tycka synd om mig så mår jag bättre. Jag har det bra, skitbra faktiskt. Men jag har perioder som är... lite mindre bra.
Ikväll kommer en gammal vän och hälsar på. Det ska bli roligt, håller vädret i sig ska jag dra med henne på en "plocka-gullvive-promenad". Men nu ska jag fortsätta jobba :-).

(Psst. 9 besökare idag men inga kommentarer. Funkar det inte att kommentera eller har ni inget att skriva? Blir så in i bombens nyfiken på vilka ni är som läser men naturligtvis är ni välkomna att bara läsa)

2 kommentarer:

  1. blev det några gullvivor,i morgon sätter vi tall och granplantor som ska skördas om ca 80 till 100 år strömmingen får vänta till nästa helg för på måndag åker pensionärerna till tallin "morfar"

    SvaraRadera
  2. Pappa: Nej några gullvivor blev de inte men många goda skratt och roliga minnen. Tänk pappa att du är med och sätter träd som ska bli så gamla, häftigt. Det går ju ändå inte fiska strömming i det här skitvädret, lika bra vi väntar :-). Snart åker ni, hoppas vädret blir bättre, Evelina är lite orolig att det ska blåsa.

    SvaraRadera