fredag 14 maj 2010

Regnet de bara öser ner...

..men det gör ju inget för jag sitter ju inomhus och är INTE ledig. Men det är ändock fredag så det känns inte så betungande att jobba idag. Hade en riktig slappardag igår, städade iofs en hel del men mellan varven va det slappa som gällde. När vi hade släppt av Evelina vid bussen (hon skulle till pappa) så hälsade vi på mammsen en sväng och sen handlade vi för det ekade i kylskåpet. Sen lagade kocken mat, min favvis, baconlindad fetaostfylld kyckling. Han är så duktig. Idag har jag bett om något starkt med chili i tills jag kommer hem, undrar om mina önskingar blir uppfyllda?

Vi såg en bra film igårkväll, Shutter Island. Jag säger bara en sak- just precis så måste det vara att vara schizofren. Den riktiga sanningen är inte deras sanning och deras sanning är inte våran. Läskigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar