torsdag 6 maj 2010

Smarta födelsedagspresenter

Evelina fyller år imorgon, 11 år!!!
Hon har fått välja själv vad hon vill ha. Det är ju liksom inte leksaker som gäller längre. Nej- kläder ska det vara. helst från HM. Hon har valt en Hello Kitty tröja (skitdyr), en t-shirt, ett par jeans och en Converse-väska (också skitdyr enligt mig). Hon har fått en mp3-spelare (också en dyr historia) som hon kan ha bl a när hon åker bussen till pappa. Sen tänkte jag att det inte skulle bli mer.
Men så hittade jag dessa jättesnygga stövlar och jag vet att hon behöver ett par stövlar. Så dom blev det också- de ska bli spännande och se vad hon tycker och tänker när hon får ett par stövlar. Vägrar hon att använda dom är jag mer än villig att ta dom istället! Visst är de fina!
Jag ska  inhandla en bratråkig present till. Det är lag på att använda dessa och den gamla är inte i bästa skicket. Vad kan det vara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar