torsdag 17 mars 2011

Anställning på gång.

Efter två år är jag nu snart fast anställd, känns uuuuunderbart. Att ha fast jobb är ju helt klart en trygghet.
Och som sagt just nu är mitt jobb väldigt roligt och ger mig väldigt mycket, härliga kollegor gör också mycket. Jag hade härliga kollegor förut också, vilken tur att det finns så många fina människor!

Förresten! Vi fick veta igår att vi inte får bygga på tomten vi ville bygga på,  men vi spånar vidare. Ideer finns de gott om :-). Man måste hålla drömmarna vid liv. Jag älskar mitt liv, vill inte ändra på någonting. Gud va överdrivet skulle en del kanske säga... ALLA har väl något. Självklart, men i det stora hela är jag mycket lycklig. Ibland undrar jag om jag utan att begripa det låtsas att det är så bra som det, är men det är äkta, ända ut i tårna. Jag mår bra, har inga större problem. Men visst finns de saker jag kan börja dra i och jbba med, vilket jag gör. Men det kan jag lägga på hyllan och jobba med när jag väljer att göra det. I min vardag med min familj är det precis som jag vill ha det, med ömsesidig kärlek. Mycket kärlek.

Ha en bra dag! Det förtjänar vi!

2 kommentarer:

  1. det glädjer oss att höra att du blir en länk i ett bra team.du ser dom är små dom andra bekymren ,flesta löser sig själva,bara du bidar tidenkanske laddarn kommer hem också vad tiden lider.Ropar inte grattis ännu men det låter ju bra"morfar"

    SvaraRadera
  2. Härligt!! Hoppas du blir fast inom kort då :) kram /mel

    SvaraRadera