söndag 6 mars 2011

Satfläsk!

Satan i gatan va arg jag blir på min dator. Det stämmer nog att det är datorn som irriterar människor mest nu för tiden. Jag skakar på huvudet, trallar med fingrarna , vickar med foten, biter ihop tänderna, pratar högt, spänner ögonen i datorn, allt medans datorn högljutt signalerar hur sjuk den är. Jag har formaterat om den med resultatet att den blev näst intill stendöd. Den kan liksom inte tänka! Därför är det inte roligt att hålla till här nu, jag blir ruskigt irriterad på en makapär som egentligen inte är sååå viktig. Men jag skulle vilja lägga in en del foto jag tagit sista veckan. Men de är ju bara att glömma.... Ska väl  lämna in datorn men jag har inte lust o slänga ut pengar på det nu.
Men nu vet ni iallafall varför det är så dött ifrån mig. Hoppas på att komma tillbaka snart. Det här inlägget har tagit en rejäl stund att skriva eftersom jag får vänta in datorn hela tiden, jag har samlat allt tålamod jag hade så nu ska jag ta ett välförtjänt bad efter en dag med mycket frisk luft.

Ha de gott alla fina!

4 kommentarer:

  1. Ja ibland tror jag att det inte finns något annat som kan reta en så mycket! Jag är superirriterad på in också nu, men det är inte fullt så dålig som din verkar i alla fall! Trevligt att se ett livstecken ifrån dig i alla fall!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Då ska jag kanske vara tyst om vårt sega monster gatan tvärs över..Man kan inte stänga av datorn om man vet att man ska använda den inom en timme för det tar typ 15 minuter att starta upp den igen..Ytterst irriterande..

    SvaraRadera
  3. jag vet vad felet är,det är för kallt alla ord fryser,vänta tills vi kommer in i maj då hinner ni inte att skriva på grund av det fina och varma vädret,för vem vill sitta inne vid en jädra dum apparat då,tror ni på den lösningen,så håll ut."morfar"

    SvaraRadera
  4. Hahahaha, bra "morfar" tror du har rätt där!

    SvaraRadera