tisdag 29 mars 2011

Sömnlös i Frödinge

Det är myror i kroppen, länge sen jag kände av restless legs men i natt känns det även i armarna, ruskigt jobbigt. Så fort jag somnat vaknar jag till av att jag måste röra mig. Tänker på ALLT för att bli tillräckligt trött. Husbygge, kamera och olika objekt, framtiden, pengar, vänner, livet, dåtid, jobbet, klienter osv... Har kollat igenom alla nyheter på Aftonbladet i mobilen, bloggar och till och med facebook. Nu tänkte jag göra ett försök att slå igen gluggarna. Vad händer då? Avgrundarnas magvrål ger sig till känna. Jag tänker INTE gå upp ur sängen för att äta. Godnatt.
Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

  1. mycke att tänka på,men jag tror du skulle ha en stor vedhög att plocka ur och stapla,behövs lite lagomkroppsarbete,för att kroppen ska bli trött när kvällen kommer.fråga anders om du kan flytta veden ha ha ha.MORFAR

    SvaraRadera