torsdag 10 mars 2011

GI

Ännu en gång har jag gett mig in i GI-träsket. Har inte ätit sött på hela veckan, däremot en del kolhydrater. Jag måste bli av med sötsuget. Ja jag känner mig nöjd med min insats.
Är inte sådär sugen som jag trodde jag skulle bli, kanske är jag mer motiverad nu.

Snart är de klassfest. 20 år sen vi slutade nian. Jag tycker det är helt obegripligt. 20 år är en jäkla massa år. De ska bli roligt att höra vad många pysslar med. Tyvärr kommer inte de som man inte sett sen skolan slutade. Flertalet av oss anmälda stöter på varann titt som tätt. Men de ska bli kanoners skoj! Ska hem till Mia innan, en av de jag va väldigt tajt med.

Men nu är de sovdags!
Published with Blogger-droid v1.6.5

3 kommentarer:

  1. Bara för sötsuget då hoppas jag..Du har ju ingenting att banta bort ..

    SvaraRadera
  2. håller med dig ylva lee,man kan ju inte banta om man sliter kläderna inifrån,det är jag som skulle behöva en bantningskur,men ack så svårt,när man älskar mat,"morfar"

    SvaraRadera
  3. Du behöver kolhydraterna men godissockret kan du skippa..jag får va utan bägge jag, eftersom jag behöver gå ner i vikt!! men faan va dålig jag är på å va duktig (skratt), jag är en urusel bantare!

    Tina, ska verkligen bli jätte skoj med klassträff!! Ser jag fram mot.. Tänkte bjuda på flötgröt som välkomstdrink =))

    Kram/ Mia

    SvaraRadera