lördag 19 mars 2011

Godmorgon sköna alldeles för tidiga morgon!

Sitter här o målar framför tv:n, befinner mig i koma tror jag. Igår kväll såg vi tidernas sämsta film, Valhall Rising. Det enda man får se är vikingar som klyvs och filmen är väldigt rå. Usch, inget för mig. Vi såg inte ens klart den. Idag ska jag in till Vimmerby o handla ett par presenter o kanske träffa cicci. Senare blir det att fira mamma som fyller år idag. Grattis lilla mor!
Sally hon ligger o vaktar o småmorrar på alla som går förbi. Ibland verkar de som att hon tror hon är en blodhund!
Ska ta en sväng förbi Krön idag o känna efter hur långt det är o spana in sjötomterna som ska släppas. Anders har hittat ett hus som skulle bli perfekt, det är ett litet hus med loft. Hörrni ha en bra dag!
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

  1. vi får nog börja med friggeboden ,så vi får igång nåt bygge,ska ni bygga vid krön så måste det ju ingå fiskekort ,jaha har han varit och tagit kort på mitt garage,jag jobbar vidare med båten har inte släppt den än"morfar"

    SvaraRadera