lördag 12 mars 2011

Vilken dag!

Har tillbringat hela dagen på isen med fiske, grillning o många trevliga människor. Kanon men de känns verkligen i rygg o ben efter att ha gått i halka.
Nu har vi slappat till mf så klart. Lycka till erik! Många bra låtar att välja på i år o Erik kan nog ha en chans.
Funderar mycke på detta med vänskap o det ligger över mig mest hela tiden. Jag vet iallafall vad en riktig vän är för mig. Det är att finnas när de behövs men ha tillit till att man är behövd även när man pratar om ytliga saker. Att alltid o bara prata problem kan jag vara utan.
Jag har också kommit fram till att jag är ljusår bort från den ytliga världen för de mesta, de gör mig nästan road att få de till mig. Jag känner mig sviken. Jag öppnade mig lite men va inte redo att prata om vissa saker. Då blev jag dissad för att jag inte delade med mig. Svårt o fatta men ett faktum. Men jag står med huvudet högt o jag har vänner, av alla sorter.
Published with Blogger-droid v1.6.5

3 kommentarer:

  1. Jag tycker också att du ska hålla huvudet högt. Vet ej vad som sagts och inte känner jag ju dig heller så, bara genom bloggen. Men det känns som du är ledsen över detta och det verkar som någon/några kanske har varit lite väl rak....???... eller? Fast jag vet inte om man kan kallas rak om man gör någon ledsen på det sättet! Känns som någon dissat din personlighet och då tycker jag att det är bättre att man är tyst. Det är inte meningen att man ska knäcka folk med att man "alltid ska vara ärlig". Då har man missförstått det hela! Men som sagt nu sitter jag bara och fantiserar ihop......vet ju inte vad som sagts.... Men stor jättekram får du i alla fall av mig! Jag gillar dig, i alla fall på bloggen! :-D

    SvaraRadera
  2. jag hoppas du fick se och tog del av vad jag kallar våra vänner,några lite äldre men verkligen folk att lita på,tror ingen av dem skulle svika,vare sig det gäller tvister eller ekonomi,bättre pynta sig i lite dun,än gå omkring i lånta fjädrar.valburg träffar vi dem igen fast då vid möckelns strand"morfar"

    SvaraRadera
  3. Härligt dag du verkar ha haft!!

    Ibland kan jag också undra å fundera över vissa vänskapskretsar men jag FÖRSÖKER verkligen att fokusera mig på dé riktiga vännerna, inte alltid lätt, förstår dig!!

    Kram till dig min gamle vän =)) /Mia

    SvaraRadera