tisdag 17 augusti 2010

Aaaa, suck.

Trots TVÅ påminnelser igår så kom jag i morse inte ihåg att det va stängningsdag på dagis och övrig barnomsorg idag. Jag är helt hopplös! Sen tycker jag ju det är idiotiskt att det är öppet EN dag efter semestern och sen stänger den andra dagen. Men, men.... jag ville inte strula mer med Felix som jag hade peppat skulle till sitt nya "Fjärilen" så jag stannar hemma och vabbar idag. Har nog gjort mer idag än under hela semestern, det är konstigt men jag får mer gjort när inte Anders är hemma. Någon som känner igen det?

Sally va rolig i morse. Först väckte hon mig med en blöt puss- i näsan, en märklig känsla när man får en varm blöt tunga i näsan, det är inte alls behagligt.. Sen började det kurra i min mage- hon tittade så där snett med huvudet som ni vet att hundar gör. Sen tog hon ett jättehopp (som en räv som fångar en mus) upp å min mage och började gräva som en tok- på magen. Tur att hon är så liten!

2 kommentarer:

  1. förstår att det blir mera gjort när anders jobbar jag har ochså varit ung ha ha ha."morfar"

    SvaraRadera
  2. Pappa: Hahaha, nu va du rolig va ;-)? Sånt hinns inte med, de får jag göra när jag blir pensionär och har massa ledig tid igen ;-). Hahaha!

    SvaraRadera