måndag 30 augusti 2010

Dött som i döda havet.

På denna blogg är de inte så mkt aktivitet, jag vet. Min hjärna är lite ur funktion. Jag hoppas på att uppgradera den med ett nytt minneskort kommande veckor. Skulle även behöva formatera om min hårddisk till en lite snabbare. Alltså min formatera om min hjärna för dig som inte hängde med i min tråkiga humor!
Är lite trött på mig själv just nu, har ju mina ups and downs. Försöker lära mig att acceptera hur det är men det är faktiskt inte alltid lätt. Jag vill kunna tänka utan att ta i med hjärncellerna så de lägger sig ner o dör! 

1 kommentar:

  1. du kan då konsten att uttrycka dig i skift! hoppas du snart får lite mera energi och att up´sen blir blir fler och oftare än down´sen..perioder kan allt känns tungt och jobbigt men när man kommer ur dem, brukar man allt känna sig lite starkare :) sen låter de lite som du är som jag tänker och tänker, vrider och vänder på allt men tyvärr brukar inte det göra att saker blir bättre, jag brukar snöa in mig ännu mera. så gör nåt kul!! nåt som ger dig en massa härligt positiv enregi!! brukar hjälpa mig att ladda mina batterier lite granna :) STOR kram mel

    SvaraRadera