lördag 14 augusti 2010

Orkar banne mig inte mer.

Näe nu får de va nog. Jag HATAR mina ben om nätterna och i natt kunde jag nog blivit galen på riktigt. Jag måste ha hjälp med detta, restless legs. Fundera på hur det känns om någon håller fast dina ben och killar dig under foten och du vill dra undan den. Såna reflexer har jag i ben och armar mer eller mindre HELA natten. Det killar, krampar och spänner i benen så att man blir totally crazy! jag blir förbannad och tänker "benhelveten, ni ska INTE bestämma över mig" också bestämmer jag att jag ska INTE röra mig. Men det är tvärkört, det går inte. Jag orkar inte med detta mer eftersom det blir värre och värre. Ska ringa VC på måndag eller tisdag.

Idag är det väldigt varmt igen! Orkar inte njuta av värmen. Jag känner mig mer låg än på väldigt länge. men vindarna vänder till slut. Eller hur.

2 kommentarer:

  1. Blir regn till Måndag läste jag..Lite jobbigt med den tryckande hettan faktiskt..

    SvaraRadera
  2. ida hade ochså spring i bena eller det kan va tveskärtar som kryper under skinnet"morfar"

    SvaraRadera