lördag 7 augusti 2010

Myspys

Ikväll har jag tänt ljus för första gången på länge. Det är allt ganska mysigt nu när mörkret gör sitt intåg. Snart har vi kallt igen och alla vinteroveraller ska på. Suck- inget jag ser fram emot.
Nu har jag just vaknat efter att ha lyssnat på mamma Mu och kråkan IGEN.

Snart har jag bara en vecka kvar på semestern och jag tycker det ska bli SKÖNT att börja jobba. Jag är nog den sorten som irriterar mig på de jag har för nära mig alltför lång tid utan en paus. Jag har inte varit ensam sedan jag tog semester- jag är dålig på att ha egentid.

Sally har utvecklat sin talang som jordfräs idag vilket innebar hennes första bad. Oj va ynklig hon blev och efteråt blev hon tokig och sprang omkring som om hon försökte springa ifrån något- sen sa de PANG o så slocknade hon på sin sovplats. Hon börjar visa sina trotsiga sidor nu den lilla Morrhoppan. Det ska bli kul de här, att forma en liten skrutthund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar