tisdag 17 augusti 2010

Bra att få minnas hur det är att vara pank.

Jag minns inte när jag va så här pank senast. Dels va vi i Skara, där rök en del pengar. Bara frukosten för EN morgon gick på 232 kr. Då köpte jag bröd, smör, räkost, juice, mjölk, bananer och en paket Pucko. Rena rama rånet!!!

Sedan åkte vi och hämtade Sally och där rök ett par tusen. Inköp av alla nödvändiga prylar till Sally gick på ca 1300 kr. Så det är tungt nu, men det går. Och visst finns det pengar att ta av, men i det nödläget är vi inte ännu. Frysen är full och det finns vatten i kranen och koa står i trägårn o väntar på att mjölkas! Nemas problemas.

Näe nu ska jag lägga mig att sova. Hoppas det åskar ur lite till. Det åskade väldigt rejält här på dagen men det hjälpte inte utan det blev snarare ännu kvavare... Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar