måndag 2 augusti 2010

Det blev en Sally.

Igår hämtade vi alltså hem vår lilla vovve. Det blev en lång resa, att åka till Eslöv är inte att åka som härifrån till Stockholm, blandade vägar med galet mycket trafik och en fyllesjuk karl bredvid gjorde att jag åkte ca 40 mil i ett sträck och det tog ca 4,5timmar. Men de gick.

När vi kom fram var det ögonblicklig kärlek! Jag förstod direkt att det va Sally jag hade framför mig. När vi satte oss i bilen gnällde hon ett par gånger sen la hon sig till rätta i mitt knä och sov hela vägen hem, minus ett kissepaus. 

Evelina blev salig när hon fick se henne och vem blir inte det!? Hon är verkligen jättesöt och busig. Vi bävade lite för hur natten skulle bli, men hör och häpna- hon sov hela natten utan minsta gnäll och utan att behöva kissa eller bajsa. Klockan sex i morse va de ändå dags men det va mysigt och gå upp och gå ut med lilla pyret. 

Nu ligger hon i vår säng och sover som ett litet knyte. Barnen vill gärna gosa och busa med henne hela tiden så nu har hon fått gå in och sova i vårt sovrum så hon får vara ifred. Resten behöver jag inte säga- fotona talar för sig själva :-).

3 kommentarer:

  1. vilken sötis :) /mel

    SvaraRadera
  2. Ja vilken sötnos! Sally var ju nästan ett ännu bättre namn! Passar henne perfekt tycker jag!

    SvaraRadera
  3. Får man fråga vad hon kostade?

    SvaraRadera