söndag 27 februari 2011

Bloggeri bloggera

Tråkig söndag idag... Är rastlös men har egentligen massor att göra. Som jag inte har nån lust med. Har åtminstone städat toaletten uppe, skurat golvet för hand! Avskyr toaletten där uppe, den kan inte vara färdiggjord ens en gång. Det ser ut som att jobbet blev avbrutet för den är målad lite si och så, och ur ventilationshålet så kommer det aska  som blåser in från skorstenen och lägger sig på badrumsskåpet. KUL? Näe, och svårstädat. Men det är ju bara i nödfall vi och främst barnen som sover där uppe använder den. Tro INTE att jag hänvisar gäster till den toaletten i första hand.

Min dator är segsegaresegast, så därför blir det inte så mycket bloggande nu. Jag borde lämna in eländet. Jag har själv formaterat den flera gånger men jahg tror en expert behöver ta sig en titt. Känner att en laptop skulle sitta fint men vet inte om den skulle fixa allt jag vill ha i en dator... Troligen inte. Fast egentligen bloggar jag ju mest och sen fixar med foto, men inte ens det orkar datoraset just nu. Hörs det att jag är irriterad idag? Jag tror det.
Näe, nu ska jag ta itu med kycklingen vi ska äta idag. Morsning.

Det vore fint med ett macro, men jag gör så gott jag kan med det jag har tills vidare....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar