fredag 30 december 2011

Året som gått o lite annat.

Ja en liten sammanfattning av året....
  • Min första systemkamera har hängt med mig i ur och skur, ett intresse som legat vilande väcktes till liv.
  • Jag blev till sist fast anställd, inte fy skam att få jobba med det man vill och som man utbildat sig till.
  • Vi har varit skapligt friska, lite förkylningar och bihåleinflammationer är inte mycket att dra upp.
  • Min sambo har kunnat låta bli att renovera under ett helt år, bravo!
  • Min mormor somnade in en kväll i oktober...
Nej, vet ni vad. Detta året har varit ganska händelselöst och jag tycker det har varit ganska skönt!

Något jag reflekterade över är:
  • För tjugo år sedan på nyårsafton förlovade jag mig första gången, jisses jag var bara 16 år!!!
  • För tio år sedan, 2002 skiljdes jag och min dåvarande man efter att ha stått ut med varandra i 11 år, tur att vi stog ut så länge att vi fick vår härliga Evelina. Vi hade många goda stunder också, men sista året stog vi nog bara ut.
Så frågan är, vad händer 2012? För det verkar hända större saker vart tionde år när det gäller kärleken. Jag vet vad jag hoppas på :-).



3 kommentarer:

  1. för mej ett helt ok år rakt igenom,har väl kommit våra vänner både i sverige och utomlands lite närmre,kära svärmor somnade ,var för henne en befrielse för oss en stor sorg,vad 2012 innehåller vet i fögla det får vi se,allt ok bara vi får va friska,jag vet vad du menar,du får väl fråga honom hehe morfar

    SvaraRadera
  2. Jag instämmer, bara vi får vara friska är jag tacksam. Nä det gäller det andra... Tror du inte jag har det? Men han är så hemlighetsfull han. En vet aldrig var en harn. Duger textstorleken nu eller?

    SvaraRadera
  3. nu är texten perfekt,om inte ögat blir sämre ,men då säger jag till,det kanske går att kombinera vi tar det samtidigt som kryssningen till helsingfors tallin riga eller gdynia hehe morfar

    SvaraRadera