onsdag 28 december 2011

Men så där ja...

Det va ett fasligt ändrande på bloggen va?. Jag är lixom sån, jag gillar såna sorters förändringar. Men jag troooor jag är nöjd för ett tag. Skönt o få bort den pråliga tomteskiten från bloggen.

Jag är ledig till nionde januari. Ni må tro att vi päser här hemma, p ä s e r! Börjar dagen med päääs och slutar dagen med pääääs. O där mittemellan päääser vi jag och Felix. Nåja, jag har tvättat sjuhundra tvättar som jag hittat på evelinas rum, dammsugit kidsens rum, och ja alla andra vardagliga sysslor.

Vet ni vad jag gör annars? Ni skulle bara veta. Jag spelar Wordfeud med mina föräldrar. O dom är fast, lägger jag inte ut ett ord så blir jag efterlyst *blinkar*. Jag vet hur det är, man blir lite så där lagom beronde och det är skitkul. Men inte trodde jag att mina kära föräldrar skulle bli bitna så pass och sitta över en mobil och vänta på mina wordfeud ord. Jag kan tänka mig att de inte ger sig förrens jag har blivit besegrad, nu står det 4-0, till mig. Så ja, nu fick jag DET sagt också. Någon som vill adda mig så heter jag Tissanova på WF, förvånade!? Men jag spelar inte om jag inte vet vem det är jag spelar mot, inget kul.

Nu ska jag spela Wii med Felix, o är det inte Wii så är det monopol och är det inte monopol så är det Fia med knuff.... Bara o hänga i!!!

1 kommentar:

  1. haha vet hur tjurig du blir om du inte får vinna ,så därför står det 0-4 hehe,säg till när vi ska ändra på resultatet morfar,i morrn harjakt,felix är välkommen på korvgrillning uppe vid jaktkojan

    SvaraRadera