måndag 26 december 2011

Har det blåst inatt?

Svar: Ja. Så in i helsingland! Sov hos Evve för hon trodde att stormen skulle ta henne, typ. O så var det sista natten innan hon ska åka iväg till Göteborg så jag ville mysa med henne lite. Så där uppe låg vi och lyssnade och jag trodde banne mig också att vi skulle bli tagna av stormen. O på ett sätt blev jag det, tagen med häpnad över naturens krafter. Detr skramlade, rasslade, knakade och ven. Stormen tog tag i hela huset och det bara dånade när kastbyarna tog i av full kraft. Mäktigt och lite skrämmande men samtidigt mysigt.

Idag börjar den berömda REAN. Jag åker alltid in på rean, utom i år. Har ingen lust och ska spara pengarna. För kläder har vi ju redan. Att köpa kläder på rean för mig handlar mer om att fynda och fylla på med kläder som är billiga och kan vara bra att ha. När jag skjutsar Evelina till bussen ska jag ta mig en tur på Intersport för att kolla om "mina" billiga vinterskor finns där. Men- vem behöver vinterskor i detta vårväder?!

Ha en bra dag annandag jul govänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar