lördag 31 december 2011

Vilken avslutningsfrukost 2011!!!

Kl. 8 vaknar vi av att barnen smyger upp... Vi hade fått till oss att vi absolut INTE fick gå upp före dom. Vårt bonusbarn Fillan sov också hos oss, säg när de där två inte är med varann :-). De vispas och de grejas, viskas och hyschas. Kl. 9 kommer en bomb i form av Felix in och väcker oss i sängen.
På bordet i vardagsrummet står en fin frukost uppdukad och vi servas. Det sprakar om tomtebloss, serpentiner och ballonger upphängda. Helt enkelt jättemysigt!!! Vilka härliga barn.
Kl.11.30 är det dags för nästa överraskning. Chokladpudding med blå grädde, choklad, tomtebloss och färsk ananas i serveras då. Vilken fin dotter, blir alldeles varm i hjärtat.

Har gått en tur på elljusspåret med kameran, vi firar ett år tillsammans min Nikon och jag idag!!! Höll på att slita mitt hår för att jag inte kunde fånga de glittriga frosten som va så sanslöst vacker. Mycket har jag lärt mig om min Nikon under detta men jäklar va mycket jag har kvar att lära.

Nu sitter vi mest och väntar på att få gå till grannarna som bjudit in oss så här i sista minuten, känns trevligt att göra något av aftonen. Hoppas ni får en riktigt riktigt fin afton mina vänner.

1 kommentar: