tisdag 21 februari 2012

Gu så jäkla skittrist.

Ja så känns det när jag landar in på bloggen utan en antydan att nån har läst. Men jaja, ni gör som ni vill. Det är ju ändå kul att besöksräknaren tickar på.

Finns inte mycket att säga idag. Igår sattes ett LVM på en av "de mina"på jobbet, det var en erfarenhet rikare. Hade vi inte gjort det är risken stor att personen snart blivit omnämnd på familjesidan. Jag tror inte på att LVM är en bra lösning, men det är bra att den finns när man måste rädda liv och ingen annan lösning finns.

Ännu en ganska ointressant sak för er är  är att idag har jag klippt mig. Jag ser ut som en figur ur A-ha från 80-talet. Shit att jag alltid måste trixa och fixa och utmana mig själv om hur långt jag törs gå. Det är kort, kort! Men det växer ju ut, det är bara hår. Orkar inte bry mig om sånt för mycket. Lösnaglar, löshår, solariebränna, silikonpattar o fettsugningar hit och dit. Näe- usch. Orka. Lösnaglar är väl iofs något jag kan tycka är okej när jag vill få ut mina egna sköra flikiga naglar. Annars är detta inget för mig. Tycker det måste va jobbigt att inte trivas med sig själv och inte ha vettigare saker att lägga både pengar och tid på än nämnda saker ovan. Men för vissa av oss är det väldigt viktigt och vi är alla olika.

För tillfället finns det inget mer ointressant att berätta. Ni får ha det så bra hörrni.

2 kommentarer:

  1. Kan inte heller komma på något kul att blogga om, wn bloggsvacka..Kommer inte ens på något att skriva om...hmm..

    SvaraRadera
  2. jo det har väl varit tråkigt nu några dar,men har varit hos min gode vän seved ett dygn ,huggit ut tio gäddsaxar,får se om det blir nån gädda,även en mörtstuga isatt så vi slipper köpa mört,var på lungundersökning,och fick beskedet troligen kol,så fortsättning följer,10 mars ska vi ha en liten fisketävling med vännerna+ en tipspromenad,så vill ha hjälp med 12 frågor+ 12 barnfrågor,nåt för dig tina,vill ha hjälp att skriva dom morfar

    SvaraRadera