lördag 11 februari 2012

Ikväll händer det!!

Anders och jag ska vara Dirty Dirty Dirty ikväll! Förra helgen gick vi en kurs i Dirty Fox och denna lördag ska va premiärdansa- till Lasse Stefans!!! Anders som verkligen HATAR dansband! Han är min hjälte just nu, nästa lite hjälte alltid faktiskt men extra mycket idag ;-). Innan ska vi till våra goa grannar och spela lite biljard och "värma upp oss" lite. De ska bli spännande detta!

På torsdag ska min lille pöjk äntligen bli av med tänderna... samtidigt som det ska bli skönt o få det gjort så är jag lite orolig. Det häör med narkosen känns sådär. Men jag är såå tacksam att alternativet finns! Så den kommande veckan är jag bara på jobbet två dagar för på onsdag har jag hemmastudier i Case management.

Solen skiner och här inne sitter jag, borde skämmas som inte tar vara på solen men jag har faktiskt STÄDAT. Skurat golv, fönsterhyllor, mm mm mm mm.. ja ni fattar. det fiunns att göra liksom. Datorn är oftast upptagen när jag har min lilla Evelina hemma därför har det inte blivit mycket bloggande denna vecka, har inte heller tid. Men idag tog jag tillfället i akt!

Ha de gott allihop!

2 kommentarer:

  1. ja vi får väl se hur det kommer att avlöpa för tallvägens travolta,hoppas att ni får det jättekul och trevligt,pluttens resa till v-vik är jag inte glad över,men vad ska göras när dom bar sej dumt åt här i stan och satte skräck i felix,men nu fixar det sig,lycka till jag kan nog inte koppla av förrn han är hemma igen.idag har inget blivit utfört ,bara suttit framför teven och segat,kanske blir det harjakt i morrn,säsongen löper mot slutet,sedan drar fisket igång angla och pimpla gädda gös abborre ha det bra MORFAR

    SvaraRadera
  2. De gick ju sådär för Travolta... De slutade med att han satt själv vid ett bord och surade för att han inte kunde hålla takten. Men han är beredd att göra ett försök till, eloge till honom för det :-).

    Nej, jag ser inte heller fram emot besöket hos tandläkaren men de ska bli väääldigt skönt o få det gjort. Vi får väl se hur det går med att först och främst få på kanylerna...

    Ni som kanske har tid at sitta och ta det lugnt ska göra det tycker jag. Ni har stressat o slite färdigt. När det gäller angla så är det inte en tiopoängare vad gäller mig, men mysigt på sitt sätt. Hellre sitta i en båt eller på en klippa och meta och höra måsarna och känna havsdoften. Mmmmm, längtar!

    SvaraRadera