måndag 13 februari 2012

No mister nice guy.

I lördags var vi ju och dansade. Mycket roligt även om min sambo kanske inte skulle säga detsamma. Det slutade med att han satt vid ett bord och surade. Han och takten hade liksom tappat bort varann och kunde inte hitta tillbaka till varann. Tjurigt. Offerkofta på. Mina budskap "Man kan om man vill" och "man ska inte ge upp" gav inte heller den effekt jag ville utan blev snarare typ bensin på elden. Shit whatever. Jag ville ha roligt och Anders tyckte jag skulle passa på att dansa. Sagt och gjort.

Dansade både lite vanlig foxtrot och tog en hejdundrande buggtur om jag får säga det själv med tanke på att jag gick buggkursen 1987!! Det är som att cykla, har du en gång lärt dig är det svårt att lära bort. O de va fantastiskt roligt!!! Blev uppbjuden av en trist typ som jag skulle viljka betäckna "slusk", avstog första turen jag blev uppbjuden eftersom jag stog med en halv varmkorv i käften. Hur fan kan man bjuda upp nån i det läget???

Nästa gång tänkte jag "Ah va fasen han är ju bra på o dansa" för det hade jag sett. Nu snackar vi Dirty Fox. Dansa nära nära. Iuuuh... Ingen hit alltså. För det här va en slusk. Han presenterade sig till att börja med, det gjorde jag med- till förnamnet.
När vi närmade oss slutet av dansen med många önskningar om att det skulle ta slut fortast möjligt så säger han så där sluskigt ni kan tänka er....
" - Ja du... du får nog träna en del om du ska förtjäna mitt efternamn".
Mitt svar blev:
"- Du,... jag nöjer mig med förnamnet och jag har redan glömt det. Tack."
Idiot. Looser. Slusk. Tror inte att någon uppskattar att dansa med honom. Måtte hans förvridan självförtroende äta upp honom!

Men vet ni vad. Anders är beredd att ge det en chans till, det här med Dirty fox. He is still my hero!

3 kommentarer:

  1. Hahaha! Så hilma roligt! Kul att du har en blogg med tinisen. Här ska läses! Å jag kommer givetvis att kommentera oxå, eftersom jag tycker att det är störigt med folk som läser bloggar å inte kommenterar. Sneakers.
    Puss å kram cykelram.
    från My

    SvaraRadera
  2. andres han ger inte upp utan kommer igen!kan bara tillägga hade slusken sagt så till mej så hade dom fått packat ihop och bärt ut honom från dansgolet,sån skit har jag aldrig tagit kommer aldrig att ta emot,tyvärr så har jag väl en del ggr haft för kort stubin ,men det har jag ochså fått betalat för,för min del är det lugnare vid teven på lördagkvällen,MORFAR

    SvaraRadera
  3. Men vilken idiot!!! Du måste träna mer för att förtjäna hans efternamn, (stoppar fingrarna i halsen). Bra du har din Anders som dessutom verkar väldigt villig att träna just nu! Kram

    SvaraRadera