söndag 15 april 2012

Att inte kunna hålla fingrarna i styr

Igår skulle jag ändra en liten sak i bloggen. O det gick som det gick så därför fick jag återigen göra om bloggen. Orkade inte leta efter alternativ så det fick bli en av de vanliga bloggermallarna. Ska be grannens karl hjälp mig med en hemsida för jag vill så gärna ha en portfolio med flikar och jag kan inte få till det själv.

Idag har jag gjiort lite nytta här hemma, skurat trappan och grejat med tvätten. Ska byta sängkläder och ta mig en titt på övervåningen, men jag har två tonåringar som sover där uppe (kl. är 12.35)... Livet är tufft för de små fröknarna ;-).

Nu ska jag redigera lite bilder innan jag blir söndertjatad ;-). O efter det ska jag ta mig en promenad med sally, det är så skönt ute!

En fråga, ärdet lättast att läsa den svarta eller den vita texten mot det rosa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar