måndag 2 april 2012

Psykotiskt


 Oj, så illa vet jag inte att det var. Va det så jävligt? Det där att fokusera på egen avkoppling gjorde jag ganska bra igår. Men det hjälpte ju inte eftersom jag sitter här hemma med ryggen och bojkottar jobbet.  Åandra sidan kanske jag hade haft ryggskott nu om jag inte kurerat mig 

Det är mycket psykiskt och psykotiskt nu. Ska jag bli rädd? Näe jag välkomnar allt som bekräftar alla högre makter. Konstiga drömmar har jag jämt, men oväntade psykiska upplevelser ser jag fram emot. Eller? Kanske inte....

4 kommentarer:

  1. du ska inte läsa och tro på sagor,var i nuet i stället morfar ,sånt där är bara trams hehe

    SvaraRadera
    Svar
    1. O de kom ju från rätt käft ;-)! Jag kanske inte tror på horoskop men ibland stämmer det verkligen otäckt bra.

      Radera
  2. hahaha visste det skulle tända en kommentar hehehe morfar

    SvaraRadera
  3. Vad heter denna roliga sida/app? :D

    SvaraRadera