måndag 9 april 2012

Nån lycklig jävel...

...kanske går omkring med två guldringar och ett fint bismarksarmband just nu... Mitt guld. Mitt guld som jag skulle pantsätta för att det inte är något jag kommer att använda. Skulle använda pengarna till köpa min vigselring för.Jag vet att jag la guldet i vänster byxficka för att jag skulle veta vart jag la det på vägen till bilen ifrån Guldsmeden. Så länge hade jag full koll. Byxorna hängde jag upp när jag kom hem för att de skulle tvättas. Skulle tvätta dom idag och kom på att jag skulle ta ur smyckena. Borta. Vi snackar ca 4600 kr nu.
Ett litet hål kändes i ett hörn. Jävla skit, tårarna forsade och jag är så arg på mig själv och på att jag inte kände det där förbannade hålet. Men hålet är så litet så jag kan inte ge upp hoppet om att jag snurrat till det och lagt dom nån annanstans. Jag måste hoppas ett tag till. Anders klappade mig på kinden och sa, det ordnar sig ändå. Vi sitter inte i sjön. Men det gör mig ledsen att jag inte kunde få bidra med dom där kronorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar