lördag 7 april 2012

Det kostar att ligga på topp!!!

Man skulle kunna tro att jag har vunnit på lotto eller liknande, men eftersom jag inte ens spelar mer än att jag köper en trisslott emellanåt så är det uteslutet. Så hur jag ska klara av budgeten jag spräckt med alla drömmar som ska gå i lås det vete i fan!
Jag ska gifta mig och det är ju inte gratis... Jag ska ta mc-kort och för att kunna ta ett mc-kort är det bra att ha något att åka på. Jag har varit hos tandläkaren och det kostade en del och som om inte det var nog så har jag beställt nya glasögon och linser. Evelina och Felix ska klippa sig nästa vecka och så har vi beställt skolavslutningskläder. Nämen så atte... de löser sig nog. Klart det gör, men det blir lite tajt just ett tag framöver.

Idag är det påskafton och vi avnjöt som vanligt pappas goda egenrökta lax och INTE att förglömma mammas gravade lax. Galet gott!!! Imorgon ska vi äta middag hos svärmor och den där tanken jag hade om att hinna provåka Anders mc den här helgen känns långt borta, o det beror på att vi har fått ett antal cm snö i natt. Onödigt men jag antar att april månad ska leva upp till sitt rykte.

Nej nu ska jag gå upp och natta mina tre barn. Jag kan räkna in den tredje som mitt bonusbarn numera. Fillifjonkan, det är mer konstigt om hon INTE är här det senaste året och nu har hon sovit här tre nätter i rad. Det mysiga med tjejerna är att dom låter Felix vara med för det mesta. Världens goaste ungar!!!

Sitter och slökollar på Pirates of the carribean och jag måste passa på att säga att Johnny Depp som Jack Sparrow är oslagbar, han är heeeelt fantastisk till att spela denna karaktär! Godnatt!

1 kommentar:

  1. Johnny Depp är alltid helt fantastiskt- Bäst som hattmakaren i Alice i underlandet och Jack Sparrow absolut!!! Glad påsk...

    SvaraRadera