onsdag 4 april 2012

Vad glad jag blir!

För det första blir jag glad när jag kommer in på min blogg. Lite lagom larvigt, gullligt och färgglatt! Kommer säkert tröttna snart och det är ju tur man kan byta! Just nu stämmer den med mitt jag.
För det andra är jag glad att jag kan jobba idag! Igårkväll blev jag så TRÖTT på ryggen för det blev värre igen. Jag gav mig själv en sjuh-vetes massage i skinkan och korsryggen, borrade in knogarna så jag trodde   jag skulle avlida, på med en halv tub liniment och VOILA! Jag är bättre idag, inte BRA- bättre :-).
För det tredje så måste jag bara säga att Spotify är bland de bästa som uppfunnits sista åren. Nu har de något som heter "Tunigo" och "Digster" också med färdiga spellistor i olika changrar. Perfekt!!! Suveränt också att ha en AUX-ingång i bilen så att vi kan använda spotify där. Klart värt sina 99 kr i månaden!
Något som inte gör mig lika glad är de 8 minusgraderna. Onödigt.

GLAD PÅSK TILL ER ALLA!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar