söndag 15 april 2012

Bortskämd♥

Dessa fick jag i fredags, så otroligt vackra
 med "frissiga" blomblad.
Måste faktiskt berätta en sak... Min fine fine sambo har de senaste tre månaderna köpt tulpaner åt mig varje gång han varit o handlat.
Det började nog med att jag bad honom köpa tulpaner och han tyckte det var onödigt efter som de vissnar. Det är väl inte så ofta jag ber honom köpa något åt mig så jag blev sur o sa: "Jag röker inte och jag festar inte. Köp mina jäkla tulpaner!" O så gav jag honom en hundralapp o sa att han skulle köpa TVÅ buketter.
O nu får jag tulpaner i stora lass, o jag blir lika glad varje gång♥.

Jag har flera timmar efter sista blogginlägget fortfarande inte gått promenaden, kanske ska jag ta mig i kragen och göra det nu. Jag hör ju fåglarna fortfaradne kvittra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar