onsdag 27 maj 2009

Anställnigsavtal

Imorgon ska jag skriva på mitt nya anställningsavtal. Jag är så klart lite nervös. Det känns ju som att man ska besiktas lite imorgon när man ska träffa många av de man kommer arbeta tillsammans med. Jag är lite orolig för att dom tror jag är bättre än vad jag är. Ja ni förstår säkert vad jag menar. Att bli utvald bland 51 stycken gör att jag just nu undrar vad det är dom har missat och om dom kommer ångra sig!!! Men jag tror samtidigt att de kommer gå jättebra bara jag kommer in arbetsrutiner och arbetsuppgifterna. Så spännande!

2 kommentarer:

  1. För mig helt klart att du missat nåt ;-) De som gick igenom 51 ansökningar o ATTANS SÅ MÅNGA INTERVJUER såg att du var bäst! Lita på och tro på att dina framtida arbetsgivare vet vad de gör.

    Har inte fattat riktigt vad jobbet innebär? När börjar du? Jag kollar din blogg då o då. Dagligen FB och min gmailadress; piafaller@gmail.com

    Kram o grattis!

    SvaraRadera
  2. Jag veet :-)! Men det är så lätt o hamna i dom där banorna i tänket. Här kommer en länk om vad jobbet inebär, jag vet knappt mer själv. Men jag får ärenden som jag ska ha hamd om.

    http://www.hultsfred.se/templates/Page____1068.aspx
    Ha en härlig helg syrran! Kram.

    SvaraRadera