torsdag 14 maj 2009

Inte fit for fight

Känner mig orolig. Men det är ganska mycket just nu. Vi ska hålla på med veden hela helgen o jag har redan lite ont i ryggen, o ingen barnvakt har jag så Felix kommer va med o springa o jag kommer va orolig att han ska klämma sig i vedklyven eller att han ska få ett vedträ i huvudet.

Imorgon kväll ska jag va hemma själv med 12 tjejer för Evelina ska ha fördelsedagsparty, har inte börjar förbereda nånting ännu. Anders ska på Brännbollsturnering med jobbet imorgon kväll så det blir o serva alla tjejer själv och försöka hålla felix undan annars blir evelina tokig.

O så är det jobbigt att gå o vänta på besked om jag ska få jobbet... Jag är orolig åt alla håll. Har jag siktat för högt? Kommer jag klara av vad som förväntas av mig om jag får jobbet? Hur besviken blir jag om jag INTE får jobbet?

Det ser ut som ett bombnedslag här hemma, enligt mig och det känns inte som att det är nån ide att städa. O anders jobbar kväll den här veckan o jag saknar en vuxen här hemma.

Just nu känns det lite motigt och jag har svårt att dra upp smilbanden.
Men det är ju helg snart, vedhelg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar