torsdag 14 maj 2009

Stackars liten o stackars mig

Vaknade i natt av illvrål från Felix. Han hade så ont i arm, nacke o däromkring. Jag fick inte röra honom och han fick panik. Då gäller det att samla sig för jag känner nästan själv paniken komma innan man förstår hur allvarligt det är resp. inte är. Tills slut efter konstens alla regler fick vi honom att somna i våran säng med två vakande föräldrar, vi har väl sovit med ett öppet öga båda två. Jag blir så rädd fär att det är hjärnhinneinflammation o allt möjligt. Vi har hört ajajajajaj med jämna mellanrum.
Nu sitter han på golvet o leker o håller sig för nacken. Jag har lokaliserat att det bör vara i körtlarna han har ont så jag tror det blir till att vara hemma med sjukt barn snart för dom är väldigt förstorade. Stackars min lilla älskling. Nu ska jag åka o jobba.

2 kommentarer:

  1. Hej Tina!vilken underbar blogg du har.upptäckte den av en slump när jag gogglade.La in den i favoriter på stört.Du är så duktig.Du skriver så bra och roligt.Hoppas lilla gubben inte har så ont i natt.Kram Nettan.

    SvaraRadera
  2. Tack nettan! Jag tycker det är ett bra sätt för mig att få ur mig allt jag tycker o tänker. Jag har ju alltid tyckt om att skriva. Felix är pigg nu men jag har garderat mig med alvedon o nässpray :-). Största kramen till dig!

    SvaraRadera