söndag 17 maj 2009

Grattis grannar 17:e maj!

Ja det är ju bara o gratulera! Norge va jättebra med sin "Im in love with a fairytale" o spred glädje över hela Europa. Jag tippade på en 17.e plats för marlena o Sverige men jag va visst lite optimistisk. Jag tycker inte att den låter bra live, på radioversionen kan jag tycka att den är hyfsat bra. Ja det blir mycket firande idag eftersom det är Norges nationaldag oxå.

Ja vad ska man hitta på idag? Det finns ju massor men vad VILL jag hitta på? Jag går mest o väntar på att de ska bli måndag så att jag får mitt besked. Jag har fjärilar i magen men de känns ganska bra o jag är faktiskt lite optimistisk med risk för o få ett hårt slag i magen imorgon. Men isåfall är det bara o resa sig upp, va stolt och ta nya tag.

Nu ska jag väcka anders o tralla vidare på Im in love with a fairytale...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar