tisdag 19 maj 2009

Hmm...

.. jag vet inte vad det beror på men det är VÄLDIGT rörigt i huvet just nu. Har svårt att hålla ihop sammanhang osv... Jag vet ju att struman påverkas mycket om man har det stressigt omkring sig o just nu är det lite mycket mot vad det brukar va. Så jag försöker bita ihop o se framåt. Det blir bättre o livet ser o känns för övrigt väldigt härligt just nu.

Idag har jag varit o hälsat på marina o det va jätteskönt att prata av sig lite om allt o inget.
Anders o jag har haft livliga diskussioner om ekonomi o framtid, renoveringar m.m. O då menar jag diskussioner o absolut inget tjafs eller gnabb. Det är så skönt att vi kan prata hit o dit o respektera varandra utan att bli osams. Jag är verkligen så tacksam att jag har en man som han. Just nu bygger han nytt staket, min lilla arbetsmyra.

Imorgon ska Evve o en kompis till henne efter skolan själva ta bussen till vimmerby o sen gå på stan i en timma där jag hämtar dom. Det spörs hur det ska gå.... Suck, lite nervös är jag.
På kvällen ska jag på personalfest. Det känns lite sorgligt att det blir den första men även sista personalfesten jag går på med det här jobbet... Snart är de nya tider.

1 kommentar:

  1. det kan vara lite rörigt i huvet ibland.och om de varit mycket kan det bli mer rörigt än vandligt.Man får vara lite rörig ibland,då njuter man desto mer när man är på topp.Vad häftigt för Evve å åk buss till stan,en stor grej.kram Nettan.

    SvaraRadera