fredag 22 maj 2009

Regn o städning

Idag är vi hemma allihop utom Anders. Jag är rejält trött efter dagen på vedbacken igår men har ändå ganska mycket ork kvar. Så idag städas det och fejas o donas. Snart ska vi åka till staden o handla!!! Ska handla klorin o allt sånt som jag ofta glömmer att handa eller prioriterar bort. Hade tänkt köpa till lite blommor till blomlådorna men jag har ingen större lust att plantera dom idag i de här vädret så det får nog vänta.

O så hade jag tänkt hälsa på mormor i Västervik men de kanske får bli imorgon om jag inte gör det senare idag. Hon är lite piggare nu men minnet är inte på topp, tvärtom. Evelina o mamma va där o hälsade på igår när vi andra höll på med veden.

Nej nu måste jag nog göra lite kaffe innan vi ska åka in till stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar