söndag 17 maj 2009

Jävlar i den va jag är förväntansfull!

Imorgon gäller det. Då får jag besked om jag får jobbet eller ej. Vilket tjat va!!!? Men det är inte mycket annat som tankarna kretsar kring.

OM jag får jobbet har Anders lovat att vi ska köpa en husvagn :-).
OM jag får jobbet kommer jag få jobba arslet av mig i sommar för då har jag TVÅ jobb eftersom jag inte vill sätta min nuvarande chef på pottan över sommaren.
OM jag får jobbet ska jag jobba heltid för första gången sedan jag fick Evve, alltså för 10 år sen!
OM jag får jobbet ska jag förhoppningsvis tjäna mer pengar än jag gjort innan, det återstår att se eftersom jag inte la in om något löneanspråk. I dagens samhälle får man va glad att man får ett jobb.
OM jag får jobbet blir jag väldigt lycklig! Då ska det firas!

1 kommentar: